27.8.04

Klarer jeg å sette inn et bilde?

Ferskingen prøver seg igjen ... Vet ikke hvor vellykket dette var, men jeg får forsøke litt forskjellig. Burde egentlig rydde litt i stedet, men det frister ikke så veldig. Det jeg egentlig forsøker å få til er å få bildet over i profilen min, men av en eller annen grunn er den ikke så veldig fornøyd med linken jeg setter inn.

Hm. Nå har jeg klart å få bildet opp i profilen i en eller annen preview setting, men når jeg publiserer forsvinner det. Noe sier meg at alt husarbeidet jeg hadde planlagt for dagen ikke blir gjort før jeg får det til. Blir bare så ufattelig irritert når jeg ikke får til ting med én gang.

Juhuu! Kom plutselig på at den lille knappen som reloader siden ofte kan være lur å bruke. Men nå er jeg fornøyd! - Og kan vie resten av dagen til vindusvask. PS2 har en genial variant som er mye morsommere enn "ekte" vasking. Du trenger bare
Eyetoy ...

Ingen kommentarer: