13.4.08

Fritidssyssel

Har ikke vært noen flittig blogger de siste dagene, og det må nok Uncharted: Drake's Fortune ta mye av skylda for. For når stakkars Nate venter på meg i regnskogen, og trenger hjelp til å finne skatter og drepe skurker, ser jeg det som min plikt å stille opp. Og spillet er jo så bra! Veldig vanskelig å løsrive seg. Den eneste grunnen til at jeg klarte å få skrevet dette er at jeg ble litt sur fordi jeg fikk så totalt grisebank oppe i en kloster-ruin for noen timer siden, at jeg må samle meg litt før jeg forsøker på nytt.

Forøvrig klarte vi å få til en liten tur ut i dag for å dokumentere våren. Eller kanskje jeg burde si "våren", for man blir ikke akkuart vår-yr av været som er for tiden. Men når man ser seg om med macro-linsa på går det faktisk an å se at våren er i anmarsj selv om det ikke føles helt sånn.

Ingen kommentarer: