23.3.09

Innholdsrik helg


Har hatt en riktig så travel helg. Travel, men veldig hyggelig. Lørdag kom frk Bøk m/familie til byen og vi var på Les Miserables. En kjempeflott forestilling med den beste Jean Valjean jeg har sett. (Har 3 x Les Mis. på samvittigheten, så jeg har et visst sammenligningsgrunnlag. Hehe.) Dennis Storhøi som vertshusholderen Thènardier var ikke helt borte han heller.

Søndag ble det en fotoutflukt til Huk sammen med Jorunn, og det må jeg si, våren kommer overraskende seint til Bygdøy. Der var det ikke mye som kunne minne om at sommeren er på vei, nei. Ikke en hestehov å skue. Derimot var det godt utvalg i hundebæsj i alle nyanser av brunt. Og mange pene fugler, da. Hehe.

Vel hjemme lekte jeg Nigella på kjøkkenet, og jeg må bare reklamere for desserten jeg laget. Den er dødsgod!

Ingen kommentarer: