20.11.05

Skummelt iPod-øyeblikk

Da jeg koblet til iPoden min i kveld for å oppdatere den, dukket dette skumle ikonet opp på skjermen. Full av angst kjente jeg panikken krype innpå ... På apple sine iPod-support sider hadde de en oversikt over alle (ekle) ikoner som kan dukke opp, og mitt var heldigvis av en godartet type. Etter å ha sjekket hele iPoden ble den friskmeldt og kan fortsette å holde meg med selskap på vei til og fra jobben. Puh! (Litt mer spenning på en søndag kveld enn jeg setter pris på.)

6 kommentarer:

APIUR sa...

Hello, :)
So nice site, but I could n't understand...can you explain the nature of your blog?
I am from the South of Europe...Portugal...
Apiur

Elisabeth sa...

Hello!
Thank you! :-)
My blog is in Norwegian, and probably av bit hard to understand for people not speaking the language. I mostly write about things that I like, find interesting or just funny. (Most of it is about food, illustration, design, clothes, shoes, furniture, and stupid little games found on the internet.) Most of the links are to sites written in English.

Eivind sa...

Hehe, selv iPoden er vel ikke ufeilbar. Skulle akkurat til å si at det nye bildet ditt ser veldig jul'ete ut, men så oppdaget jeg jo den nye vignetten... Har du julekalender for November også? ;-)

Elisabeth sa...

iPoden er ufeilbarlig. Prøv ikke å antyde noe annet! Den trengte tydeligvis bare en liten time-out. Hehe.

Julekalender for november? Nei, det har jeg nok ikke, men jeg vet godt hvor mange dager det er til jul for det! :-)

Eivind sa...

Hm, hvor er linken til skissene dine? Burde ikke den ligge i linklista? ;-)

Elisabeth sa...

Hm. Du sier noe. Nå som jeg er "oppdaget" av det store utland (hehehe) får jeg vurdere det ...