25.3.06

Bologna!

Neste uke blir nok stille her, for i morgen tidlig setter jeg meg på flyet til Bologna og barnebokmessa! Værvarslet for Bologna antyder temperaturer opp mot + 20°, og jeg er har litt problemer med å huske hva slags bekledning man har på seg under sånne forhold. Nuvel - skulle jeg bomme helt finnes det vel en og annen butikk der som kan løse problemet. Hehe.

Kommer nok ikke til å oppdatere bloggen mens jeg er borte, men har en liten plan om å teste ut ShoZu som jeg fant på Flickr. I såfall skal det (i teorien ihvertfall) være mulig å se uklare, men dagsaktuelle, bilder fra Bologna her. Vi får se hva det blir til.

- Nå får jeg gå og fylle opp kofferten med en blanding av ullgensere og sommerklær ... Er tilbake om en uke!

4 kommentarer:

Anonym sa...

God tur! Bologna er en deilig by om våren, og messen noe av det morsomste og slitsomste man kan være med på i bransjen vår - eia var jeg der. :-)

Elisabeth sa...

Takk takk! Messa er overveldende (har tross alt bare Bok i Sentrum aa sammenligne med), og det er stor stas aa rusle rundt aa kikke paa alle de fine boekene. Klarte aa frese igjennom alle hallene i gaar, saa i dag blir det mer konsentrert kikking paa de forlagene som hadde de virkelig fine tingene. Saa faar vi se hvor mange timer jeg klarer i dag foer jeg kollapser. Hehe.

Eivind sa...

Nesten ikke misunnelig i det hele tatt...pancetta, gelatto, aranci og ikke minst bolognese...mmm...

Bologna er fantastisk, mye bra å se på både på messa og i byen forøvrig. Har sett for meg å reise "neste år" hvert år siden jeg var der første gang i 02, men har bare fått til ett gjensyn så langt. Men neste år...

Hjelper litt på reiselysta hvis man har sendt inn arbeider også... :-)

Elisabeth sa...

Klarte faktisk å være i Bologna uten å spise spaghetti bolognese ... (Kun en forglemmelse. Hehe.) Til gjengjeld har jeg spist utrolig mye annet godt!

- Og bokmessa var fantastisk. Veldig stor og veldig inspirerende!