9.5.06

Brune bein

Med solen og varmen kom også behovet for litt letter og mer sommerlige antrekk. Og som alltid på denne tiden av året er bena som dukket frem under skjørtekanten temmelig gråhvite. Derfor kastet jeg meg over en gammel tube med selvbruningskrem som lå på badet. Resultatet var vel ... hm ... i bestefall akseptabelt på en 10-20 meters avstand. På nært hold ble liksom skjoldene og den oransje fargen litt påtrengene. Ble derfor i godt humør da jeg krysset plassen foran konserthuset på lørdag og så en ufattelig mengde menn som var mye MYE mer oransje enn meg. Denne gjengen sparer nemlig ikke på brun-på-tube-kremen. Selv om det egentlig ser mer ut som om de har gått løs på et spann med beis. Uansett - ved siden av dem så mine legger både bleike og naturlige ut. Hehe.

Ingen kommentarer: