8.6.06

Søt, men litt skummel ...

Bolteløkka skolekor hadde sommerkonsert i går. Samtidig slapp de den første CDen sin, "Kom mai du skjønne milde". (Skal forsøke å se om jeg kan legge ut en liten smakebit etter hvert.) Før konserten tok jeg forresten dette foruroligende bildet av Hanna:

Her er en skummel detalj:

At bildet ble tatt i en kirke gjør jo ikke akkurat saken bedre. Hadde konserten vært én dag tidligere (06/06/06) hadde vi antagelig hatt god grunn til bekymring. Som kjent er jo det dagen skumle barn åpenbarer seg. Hehe.

3 kommentarer:

HPL sa...

OK, jeg prøver hardt å *ikke* tenke The Omen, men klarer det ikke helt. ;-)

HPL sa...

Og så leser jeg det som står under bildene og finner ut at jeg stjal morsomheten fra deg. Helt uten å mene det.

Elisabeth sa...

Hehe. Det går nok bra. ;-)