2.12.04

Julen er her ... (snart!)

Endelig kan jeg fråtse i jule-ting igjen. Desember har bare såvidt begynt, og det er fremdeles gode muligheter for å få en bra start, for å unngå stress de siste dagene før jul.

I jakten på inspirasjon har jeg kikket litt rundt på nettet på leting etter pene sider med "jul" som tema. Deprimerende! Få søkeord får opp så mange overlessede og hysteriske sider. Selv min yndlings fengselsfugl Martha har i overkant mye på siden sin.

Har noen funnet noen estetisk tiltalende sider om julerelatert stoff? Hvor?? Tips meg! (Og med det samme vi er inne på temaet jul; hvor er alle de morsomme kalenderne? De som både har bra ting bak lukene og ser OK ut?)
Denne er ganske typisk for det som finnes der ute. Det må da finnes noe bedre?

2 kommentarer:

Anonym sa...

Kanskje noe her som er interessant? http://blogg.huftis.org/arkiv/2004/12/01/174/

:) Jorunn

Elisabeth sa...

Takk for det! Her er det bare å krysse fingrene og satse på å vinne premier, skjønner jeg ...