16.1.06

Flash på kirkegården

Jepp. Det er nettopp hva dette er. Fotografen Jonathan Clark har over en toårsperiode tatt bilder på Streatham Cemetary i London. Og her kan du altså se resultatet. Delt inn i de fire årstidene. Bildene er nydelige, og noe av flash-bruken er faktisk veldig fin. Andre ting igjen er jeg litt i tvil om jeg skal kalle komiske eller bare usmakelige. Hehe. (Særlig høsten er en gullgruve i så måte.) Men siden er vel verdt å bruke litt tid på. Min favorittårstid var sommeren. Vakre gamle gravstøtter blant lange strå som vifter forsiktig i vinden.

3 kommentarer:

Tina sa...

For noen fantastiske sider! Bildene finnes ikke komiske, bare vakre og usmakelige. Et uttrykk de færreste behersker, skulle jeg tro...

Elisabeth sa...

Ja, ikke sant? Men jeg synes nå de var litt komiske også, jeg da. Måtte le da den første lille, lubne steinengelen satte øynene i meg. Hehe. Sikkert ikke reaksjonen fotografen var ute etter, men pytt-pytt. Kirkegården ser helt fantastisk ut. Nesten så man får lyst til å holde av en plass til senere. ;-)

Anonym sa...

Jeg ble så trist....forfallent, avbrukket med mose og spindelvev. Noen har jo vært glad i disse menneskene...
Kristine