16.11.06

Julegavetips

Mange ting tyder på at julen begynner å nærme seg. En stadig mer tettpakket kalender er én ting. En annen er at jeg ser en tydelig tendens med hensyn til hvilke type google-søk som bringer nye lesere til denne bloggen. Gjengangere denne uken har vært "julegavetips", "julekaker", og "Juleanimasjoner". – I motsetning til resten av året hvor det fleste som snubler over denne siden som regel har søkt på "bursdagsinvitasjon", "fredagsmoro" eller "danske klær" ...

Her er forresten en julekalender fra 2004 mamma tipset meg om. Den kan kanskje passere som onsdagsmoro?

2 kommentarer:

B sa...

Å nei, jeg gjorde akkurat som jeg alltid gjør med sjokoladekalenderen - åpnet alle lukene med én gang. Flott onsdagsunderholdning, men hva skal jeg se på i desember, da?

:-) Plask

Elisabeth sa...

Åh, men jeg skal nok blogge noen kalendere det ikke går an å jukse med litt nærmere jul. Ingen fare!
;-)