27.11.06

Velkommen!

6 kommentarer:

Anonym sa...

Og det gleder vi oss til ...

Hilsen morfaren og mormoren

Elisabeth sa...

Det blir sikkert veldig bra. De har jo blitt så flinke!

Anonym sa...

For en nydelig plakat! Dette lover godt for julekortene! Hum, hum!(Merk forøvrig at det er arbeidstid og jeg er på nett; DATAALDER'N HAR KØMMI TEL HØNEFOSS!)

Elisabeth sa...

Å, ja. Lover veldig bra. Hum hum hum.
:-p

Legger også merke til at ikke bare data-alder'n har kommet til Hønefoss. Noen har visst begynt å prate litt breiere enn i fjor? Trykket på litt pussige stavelser også, kanskje?

B sa...

Kos dere masse! Jeg skulle gjerne kommet og hørt på, det er ingenting som en liten julekonsert i førjulstiden. Er heller lite religiøs av meg, men en adventskirkekonsert er ikke å forakte.
Håper eldstejenta får det gøy!

:-) Plask

(hehe, først skrev jeg ulekonsert ved en feil, men så tenkte jeg at de sikkert er flinkere enn som så, så jeg rettet det opp igjen!)

Elisabeth sa...

Hehe. Ulekonsert er veldig bra! Selv om dette selvsagt ikke blir det! (Og bare så det er sagt - man trenger ikke være spesielt religiøs for å sette pris på en julekonsert i Oslos fineste kirke!)