2.12.07

De søte søstrenes pai



Hadde hyggelig besøk i går, og laget Pecan paien fra min kake-bibel "Två systrars søta". (Herved et fast innslag på kakebordet her hos oss. Veldig god. Noe Jorunn dokumenterte allerede da jeg testa fyllet. Hehe.) Har vært så heldig å hilse på en av søstrene, og da fortalte hun at det skulle komme en ny bok nå i høst; "Vinterns søta". Sjekket hjemmesiden til kafeen, og der var den jommen! Så da er spørsmålet ... skal julenissen en tur til sverige, eller bør jeg sende Monica en mail og bestille boka selv, for å stille ekstra godt rustet til julebaksten?

2 kommentarer:

Anonym sa...

Heia!

Jeg har skaffet meg begge bøkene til de søte søstrene. Två systrars søte og Vinterns søte! Begge er vel verdt pengene! Leser og blir så inspirert til å bake.
Den nye vinterns søte har litt mer julebakst vri enn den første synes jeg. I hauger og lass med oppskrifter på snacs, konfekt og småkaker. Gled deg!

Jeg kjøpte begge bøkene på TANUM.Her er nettadressen til den nye boka:
http://www.tanum.no/product.aspx?isbn=9137130854

Boka koster bare 152,- kroner så denne må du unne deg før julenissen kommer synes jeg!

Lykke til!

Elisabeth sa...

Hei hei!
Fikk "Vinterns søta" av snille sverige-turister i sommer, og gleder meg alt til å begynne julebaksten. :-D
Har også "Soppor, bröd och röror", som er full av deilige supper og brød som passer godt nå på høsten. Anbefales!