23.12.07

Valg av julemusikk

Denne jula har jeg fått erfare hvor viktig det er å velge riktig julemusikk under juleforberedelsene. Noen har kanskje fått med seg at jeg har hatt en aldri så liten Bublé høst (takket være Heidi), og da jeg fant denne var jeg godt fornøyd. Imidlerid er ikke dette en sang som får en til å kaste seg over vaskebøtter og kakebakst, og ting har gått rimelig tregt. Da vi kom hjem fra New York, så jeg meg nødt til å gå tilbake til Mariahs "All I Want For Christmas", som man sikkert kan mene hva man vil om, men tempoet er det ikke noe å si på i hvertfall! Takket være musikkbytte er nå baksten i boks, og det meste av skuringa unnagjort. Eller. Ikke bare takket være Mariah. Arne har vel i grunn stått for en ikke helt ubetydelig del av innsatsen også.

Uansett - her er en versjon (uten Mariah), hentet fra yndlingsjulefilmen:

Ingen kommentarer: