20.1.10

Mandagsros

Etter en helg med mer snytepapir enn blogging, skrudde jeg på mac'en bare for å oppdage at bokdama har gitt meg en Award! Whee!

Kriteriene som følger med å få denne prisen er:
- Kopier awarden til bloggen din.
- Link til den personen som ga deg awarden.
- Fortell 7 interessante fakta om deg selv.
- Velg 7 andre bloggere som du sender awarden videre til.
- Link til deres blogger.
- Legg igjen en kommentar i bloggen deres slik at de får vite om denne awarden.

Mer eller mindre interessante fakta om meg selv har jeg jo delt med dere tidligere også. Så jeg får kanskje finne noen andre fakta. Jeg er jo ikke så veldig hemlighetsfull av meg, så det skal litt til å finne flere interessante. Here goes:

1. Er inne i en vampyr-fase. True Blood!

2. Liker køntri. Kvalitetskøntri.

3. Jeg har fått flere gode venner, som jeg har møtt i den virkelige verden, takket være denne bloggen.

4. Jeg skal snart til London og New York!

5. Jeg har vært statist i et teaterstykke en gang. Tiden jeg var på scenen tilbragte jeg med et tørkle på hodet.
(Gjett hvilket stykke det var?)

6. Jeg leser massevis av "chick-lit", og ser plenty amerikanske såpeserier, og føler ikke noe umiddelbart behov for at all underholdningen jeg konsumerer skal være av den oppbyggelige sorten.

7. Mitt drømmeyrke da jeg var yngre var delfintrener. Det står fremdeles ganske høyt på listen over alternative karrierer.


Syv andre blogger dere bør lese er litt lettere:

1. 4 X BÆREPOSE AND BOP TO THE BEAT - Hvis du jobber/har jobbet i butikk, og liker å le. Blogget den i forrige uke men er fremdeles nyforelsket i denne. :)

2. Folk i Larvik fordi jeg tilfeldigvis har gode venner i Larvik og den beste av dem står bak denne fine fotobloggen.

3. JANNICKE fordi hun holder meg oppdatert på hva tidligere nevnte venninne holder på med når jeg ikke er der for å følge med.

4. Nadias blogg - fordi hun hyggelig på Twitter, skriver fint, og liker is. Dessuten jobber hun med design og godteri. En uslåelig kombinasjon, spør du meg.

5. Gloria og Lydias parsell - hvis du liker å grave i hagen, og/eller har parsellhage.

6. Frøken Bøk - verdens flinkeste Frøken Bøk.

7.Andedammen - Jorunns blogg, og hun er verdt å lese. Og dessuten godt selskap i levende live også! :)

Ingen kommentarer: