20.9.04

Headcase design

Dette design-firmaet har fine sider! Her er det fullt mulig å finne inspirasjon på en trøtt og våt mandag.

Klarte å forlate hjemmet uten paraply i dag. Jeg kikket ut av vinduet og konstaterte at det regnet. Mye. Og tok på meg regnfrakk. Vel ute, slo det meg at en paraply i tillegg kanskje hadde gjort susen. Men gikk jeg opp for å hente paraplyen? Å nei, du!

Så nå har jeg sittet til tørk foran panelovnen på kontoret mitt siden i dag tidlig, og begynner nå omsider å få normal kroppstemperatur på de kroppsdelene som stakk utenfor regnfrakken.




Disse søte slagstøvlene fra Monsoon hadde kanskje gjort dagen bedre ... (Tror dessverre de kun fåes i barnestørrelse.)

3 kommentarer:

Elisabeth sa...

Anytime! Bare kom innom en tur, så skal jeg kurse deg. (Ikke at jeg er så grusomt proff, men bilder klarer jeg å få på plass nå!)

Anonym sa...

Mønstrete gummistøvler er tydeligvis en Ting i Tiden, og de har noen kjempefine i voksenstørrelse på Marimekko (mønsteret kan du da sikkert gjette deg til :) Ellers drømmer jeg mest om monster-sherrox for voksne - og en Oslo-filial av Monsoon...

:) Jorunn

Elisabeth sa...

Har sett Marimekkostøvlene i Vika ... Under styrtregnet i forrige uke gikk jeg inn dit og kikket på dem. (Tenkte nok innerst inne at et SLIKT regnver kunne rettferdiggjøre innkjøp av nye gummistøvler.) Men 1200,- for et par gummistøvler er drøyt.

En Oslo-filial av Monsoon er jeg helt med på! Tror det er den eneste butikken jeg vet om som har skikkelig høy prinsesse-faktor!