26.8.05

Eske

Gikk innom Eske på veien hjem i dag. Ser butikken hver dag når jeg går til og fra jobben, men siden den ligger på "feil" side av Sofies plass tar jeg meg aldri tid til å gå innom. I tillegg til en del dyre Terence Conran-møbler hadde de et overraskende bra utvalg kule kort og mye bra (og fullstendig unødvendig) dill-dall. Når butikken i tillegg har åpnet veggen inn mot kaffebaren i lokalet ved siden av lover dette godt for nærmiljøet. - Og jeg forlot lokalet med to nydelig kort med Audrey Hepburn og 1 meter mønstrete voksduk som jeg har store planer for ...

3 kommentarer:

Anonym sa...

Det så da ut som en deilig butikk. Ellers må jeg bare få uttrykke min beundring for den stadige strømmen av nye og snasne bloggbannere hos deg ...

Anonym sa...

Tiltrædes. Et høydepunkt på dagen, det der.

Elisabeth sa...

Takk o takk. Har litt problemer med å bestemme meg, så jeg har kommet fram til at stadig utskiftning er veien å gå. Da rekker jeg ikke bli lei. Dessuten kan jeg jo da fjerne stygge skrivefeil rimelig kjapt. Hehe.

Så at Dagbladet i dag (Søndagsmagasinet) også har oppdaget Eske. (Den fantastiske såpebobleblåsende hage-gullfisken er derfra.)