31.8.05

Ser man det ...

Det kom som en overraskelse på meg, men i dag er det faktisk blogday. Tanken er at man denne dagen skal finne nye blogger og anbefale 5 av dem til ens egne leser.

Har jeg 5 blogger å anbefale? Utover de jeg leser jevnlig?
(Eiriks, Jorunns, Hans Petters og min periode-bloggende søsters?)

Noen av de siste bloggene jeg har oppdaget er disse:
Inkfinger - en skisseblogg det er gøy å kikke på.
Sevenspoons en pen matblogg med fine bilder.
Det samme er Delicious! Delicious!
Superhero Journal er bloggen til Andrea Scher, smykkedesigner og maler, og har mange fine fotografier.

Og til slutt må jeg nesten nevne Dooce, selv om bloggen hverken er
ny eller nyoppdaget for min del. Heather, som hun heter, skriver bra og er en av de bloggene jeg leser daglig. - Med glede! Ta en titt hvis du ikke har gjort det før.

Ingen kommentarer: