7.3.07

TV-musikk

At jeg har en svakhet for amerikanske TV-serier, er noe jeg ikke forsøker å legge skjul på. Det er ingenting å skamme seg over - er det vel? Spesielt god er jeg på sykehus-serier. Det begynte for mange år siden med Chicago Hope, så kom ER (Akutten), Greys Anatomy og det nyeste tilskuddet er House, som jeg liker stadig bedre. For å illustrere dette kan jeg si tidligere i høst så jeg på LOST og tok opp House. Nå er det omvendt. Hehe.

Greys Anatomy har tatt ferie fram til høsten, imidlertid har serien en ganske bra hjemmeside hvor man kan finne en forbilledlig oversikt over all musikken som er brukt i hver episode. Noe som slett ikke er dumt, siden det er veldig mye fin musikk der. Da jeg kikket igjennom oversikten kom jeg over denne sangen fra en av episodene tidligere i høst. Kanskje man skulle investere i en av disse?

8 kommentarer:

Anonym sa...

Venninnen min og jeg har bestemt oss for å advare alle vi kjenner (evt. ikke kjenner) mot å begynne på sesong tre av Grey's Anatomy, så herverd er du også advart.

Elisabeth sa...

Fordi?

B sa...

Ha ha, ja det lurer jeg også på.

:-) Plask

Elisabeth sa...

Kom igjen nå, Heidi. Fortell oss hvorfor vi ikke må begynne å se på sesong tre. Du kan ikke la oss sveve i uvissheten her nå?

Anonym sa...

Et pluss er at musikken, som i utgangspunktet var veldig bra i de to andre sesongene, bare blir bedre og bedre... så å skru på TVen hver tirsdag 21:40 fra høsten av, for deretter å lukke øynene og tenke på dette som et radioprogram (hm), det vil jeg nesten anbefale :)

Problemet med sesong tre er at den rett og slett er så frustrerende, at jeg har ligget og skreket (som i skrike, ikke gråte) og vridd meg på gulvet nesten kontinuerlig gjennom alle de 16 episodene jeg har sett hittil. Så det er med skrekkblandet fryd jeg nå venter på episode 17 og 18. Mest skrekk selvfølgelig, men har man begynt kan man selvfølgelig ikke stoppe mens leken er god, selv om dere veldig gjerne vil. Det er derfor dere advares :p

Elisabeth sa...

Hm ... jeg har ganske sterke nerver. Jeg tror jeg tar sjansen. (Som du selv sier - har man begynt kan man ikke stoppe mens leken er god.) Hehe.

Og etter denne lille "teaseren" fra deg gleder jeg meg jo nesten enda mer.
:-D

Anonym sa...

..ja for det er jo ganske gøy på bunnen. Tross alt.

Elisabeth sa...

-Og bare det ikke gjør fysisk vondt å se på som f.eks Linn Skåbers program skal jeg nok klare å bite tenna sammen og komme meg igjennom episodene.
;-)