5.3.07

Bra start på uka!

I fjor sommer klarte jeg kunststykket å slette alle jobbene på maskinen min. (Noe jeg dokumenterte her.)

Siden dengang har jeg gjenskap det som gikk tapt, laget ting om igjen, og "retta opp att alle feila fra i går" som en tidligere sambygding så vakkert sa det. Den siste tingen som har ligget som en tikkende bombe er omslaget jeg laget til Lampeåndens barn 1. Bok nummer en. Av tre - minst. Jeg visste at jeg hadde en kopi av det ferdige omslaget, men etterhvert som tiden for bok nr. to har nærmet seg har jeg stadig oftere lurt på om jeg var smart nok til å ta vare på den lagdelte Photoshop fila da jeg brant arkiv-versjonen. Den som ville kunne gjøre jobben myyyye, myyyyye mindre tidkrevende. Litt småkvalm av stress/angst putta jeg omsider inn dvd'n i maskinen i dag og hva åpenbarer seg? En lagdelt fil! Riktig nok ikke den aller aller siste versjonen, men en som er så ferdig at det skal bli en smal sak å tilpasse den til bok 2. Oh lykke! Og ikke bare det. Alle de andre filene var der også. Logoer. Bakgrunner. Fargeskisser. :-D

Ok. Da var det bare å fortsette arbeidet med vignetten. En smule mindre svett og engstelig.

Ingen kommentarer: