16.6.07

Middelalder!

Denne helgen er det Oslo Middelalder Festival. Har aldri vært på arrangementet tidligere, men kanskje det er på tide å ta en nærmere titt. Ut i fra programmet ser det jo ut til at det er mye spennende som skjer.

Var på sommerkonserten til Bolteløkka skolekor i går kveld, og du verden så flinke de har blitt! – Og med ekstra drahjelp av 4 fedre med gitar, en far på piano og Birger på slagverk var det en flott opplevelse. Da Dirigent-Linn (festpillmusiker av året) og Kjartan (gitarpappa) sang Jag haver ingen kärare med englekoret i bakgrunnen var det nok flere enn meg som fikk tårer i øynene og gåsehud. Vakkert! (Lydsnutt her.)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jeg var nok en av de som fikk tårer i øynene og gåsehus av nettopp den melodien. Ellers en veldig hyggelig kveld med flinke jenter!

Når det gjelder den lydsnutten kunne jeg godt tenke meg å høre mer...?

Hilsen mamma

Elisabeth sa...

Har et brukbart videoopptak. Skal se hva jeg kan få til. Må høre med artistene om de synes det er greit først også. :-)