17.6.07

Muller og Gerner

Noen ganger klikker jeg rundt omkring og her og der, og kommer over fine ting uten egentlig å huske hvordan jeg kom dit. Muller In Progress har i hvertfall en masse linker til fine ting. -Og under kategorien design fant jeg dette fine platecoveret han har laget for naboen sin, Liam Gerner. Og da jeg sjekket siden til den godeste Liam så hørtes det faktisk ut som om musikken det fine coveret skal pakke inn ikke er så verst den heller. Den nye plata kommer visstnok på iTunes i juli, men noe sier meg at det nok ikke er snakk om den Norske iTunes-butikken. Dessverre.

4 kommentarer:

siripirisiri sa...

Hei!
Jeg kom tilfeldigvis over bloggen din da jeg søkte på "Se din kjole" etter å ha sett plakater hos Fretex. Desverre funka ikke siden da jeg gikk inn:(

Takk for linken til Donna Wilson sin side, utrolig morsom dame!

Fin blogg:)

Siri:)

Elisabeth sa...

Du må prøve "Se din kjole"-siden igjen senere. Den er veldig fin!

Hyggelig å høre at du liker bloggen!
:-)

Anonym sa...

Jeg ble hensatt til India da jeg så den nye headingen, jeg! Skal du dit?

Elisabeth sa...

Jeg? Til India? Tuller du?
Tror faktisk det er et av de stedene som frister meg minst å reise til, så det håper jeg virkelig ikke. Derimot skal jeg til Blaafarveværket med jobben på onsdag.
;-)