13.8.06

Søndagsstille

Bildet er tatt tidligere i uka - været i kveld var *litt* fuktigere enn dette ...

En veldig hyggelig helg nærmer seg slutten. Fikk besøk av Elisabeth på lørdag og hadde en storartet dag med mye trasking og butikk-kikking. (Fikk meg til og med et par fine sko på salg. Et par saftige gnagsår også, siden jeg bestemte meg for å gå dem inn med en gang. Like greit å hoppe i det, liksom.) Et par hyggelige måltider klarte vi også å skvise inn før NSB tok henne med hjem til dal'n.

I ettermiddag har jeg nesten klart å gjøre ferdig de siste brettene med Lara Croft. Hun hatt en lang sommerferie, men i dag var det veldig forfriskende å klatre i istapper og henge etter fingertuppene i noen snødekte fjell i Nepal igjen. (Bare Rosenborg blir ferdige snart nå, så jeg kan gjenerobre tv'n ...)

5 kommentarer:

Anonym sa...

Nye sko - NÅ IGJEN!!!!

Elisabeth sa...

Hva mener du - nå igjen?
Det er da flere dager siden sist jeg kjøpte nye sko?!

Anonym sa...

Ja - akkurat: Flere DAGER SIDEN!!! Dine opplysninger om skokjøp er demoraliserende for en som forsøker å holde innkjøpet på et nivå 0-1 par i året... Sukk.

Elisabeth sa...

Men hvorfor i himmelens navn vil man holde skoinnkjøpet på et så brutalt lavt nivå? Vi bor tross alt i et land hvor klimaet gjør at sko er en nødvendighet. Sliter du ikke sko, du da? ;-)

Anonym sa...

Njaiii ... gjør vel ikke det, da. Dessuten går jeg mye barbeint, selv vinterstid stikker jeg av og til bare totter ned i snøen.