8.9.07

Markedsdag og Designerdag

I morgen er det åpen dag for publikum på Designers Saturday, og i dag er det Markedsdag i Bogstadveien. Nå har jeg et ganske lunkent forhold til Bogstadveien på Markedsdagene, særlig siden jeg a) ikke kan fordra å gå på salg og b) alt jeg finner som jeg liker er til full pris uansett, men de siste ukenes høstlige temperaturer har vært en liten påminnelse om at jeg har en noe mager høstgarderobe. Så det spørs om ikke jeg får bite tenna sammen og ta en tur. Og kanskje jeg kunne finne en fin høstjakke? (Som selvfølgelig ikke ville vært på salg, hehe.)

Designers Saturday har jeg aldri vært på før, så kanskje det er på tide å ta en titt. Noen av utstillingslokalene ligger jo i nabolaget uansett!

Oppdatering: Jada. Det ble jakke. Ikke på salg. Men fiiiiiin. Hvis det nå bare kan bli litt kaldere igjen! ;-)

Ingen kommentarer: