29.1.08

Dagens reklame(r)



Forrig gang jeg blogget en reklamefilm, må ha vært Akers "Knekke nøtter", men i det siste har jeg merket at jeg blir merkelig begeistret hver gang denne reklamefilmen for Fokus Bank dukker opp på skjermen. (Det viser seg at det også finnes én versjon m/fløyte, én m/chello og én m/opera også.)

Sånn ellers kan jeg melde om at jeg for tiden er énhånds-blogger, og det er såpass frustrerende og treigt at oppdateringsfrekvensen nok blir skrudd ned noe intill jeg får lov til å legge begge hendene på tastaturet igjen.
:-p

4 kommentarer:

Anonym sa...

Oj, hva har skjedd?

Elisabeth sa...

Betennelse i albuen etter litt for iherdig jobbing, tror jeg. Uansett - arm i fatle og pencillin bør ta rotta på ulumskheten.

Anonym sa...

Kanskje du burde ha satset på harpe? Ikke noe albuestøtting der, nei. God bedring!

Elisabeth sa...

Takk for det! Jeg tror ikke jeg akkurat er noen typisk harpespiller. Ser liksom for meg noen som har litt konstoll over armer og bein da ...