30.1.08

Om jag var din hemmafru ...

Nå har jeg brukt noe sånt som 45 minutter på å lese igjennom arkivene til Om jag var din hemmafru, med det resultatet at jeg holder på å dø av sult, og vurderer seriøst å tømme glasset med peanøttsmør som står i kjøleskapet for å holde ut intill min Redningsmann kommer hjem og sørger for å få litt middag på bordet. (Jeg mistenker at det blir noe frossent med en diameter på ca. 30 cm, men siden det meste av matlaging krever bruk av to armer skal jeg holde kjeft og spise fornøyd uansett hva som blir servert.)

Lotta skriver morsomt, og lager utrolig mye som ser godt ut. Les - og bli sulten ...

2 kommentarer:

Britt Åse sa...

Fantastisk! Takk for tipset :D.

Elisabeth sa...

Maten ser jo fantastisk ut, og jeg må si jeg koste meg over det lille stykke hvor hun beskriver hvordan hun har lyst til å reise opp til Kikki Danielson, vri falukorvene ut av de lubne hendene hennes, og hjelpe henne på rett kjøl med sunn og god mat. Hehe.