1.1.08

Årskavalkade


Flere av bloggene jeg leser har slått til med en årskavalkade i dag, og jeg tenkte jeg skulle forsøke meg jeg også. Det er tross alt dagen for denslags. Det kan dessuten være en myk og forsiktig overgang fra livet som sofaslave til blogging igjen. Jada. Jeg vet at jeg ikke har oppdatert veldig mye i jula, men jeg har hatt ferie. Ok?

Januar: Et av de absolutte høydepunktene var feiringen av Liv's 40-årsdag. Det er veldig lenge siden vi har vært samlet alle fem, og dette var en veldig hyggelig kveld. Hannas ublide møte med en murvegg ved Stensparken må også nevnes ...

Februar: Vinterferie, snø på Bolteløkka og te-koppenes ankomst.

Mars: Veske ankommer i posten fra India, og vi feiret et par bursdager!

April: Påskeferie, Amsterdamtur og vårens ankomst som ble feiret med en storartet slåballkveld i skolegården! Dessuten blogget jeg en sak om serviettbretting som har stått for ca. 70% av alle treffene denne bloggen får fra Google. Jeg er imponert over hvor ivrig det norske folk er når det gjelder å brette servietter. Det brettes til alle døgnets tider, og over hele landet. Martha ville vært stolt!

Mai: Vi passet katter, Selma lærte å sykle og mystiske gule lapper dukket opp på vei til jobben.

Juni: Tur til Falun med jobben, hvor jeg gjorde det skærpt som fisker, og veldig hyggelig tur til Larvik for å være fotomodeller. Dessuten de eneste dagene det var sommer i år.

Juli: Sommerferie i Sverige. Veldig bra! Dessuten fikk vi omsider til en tur til Gausdal for å treffe Elisabeth og familien.

August: Selma begynte på skolen, nok en hyggelig tur sørover.

September: Steve presenterte denne og hjalp meg samtidig med ønskelista for bursdagen måneden etter.

Oktober: Jeg fikk min egen iPod Touch. En på alle måter strålende og fantastisk måned. Blir ikke glemt med det første!

November: Måneden startet utmerket med en London-tur med jobben. (Den gamle gjengen fra Barnebok.) Konsert med Ray LaMontagne, Starbucks og shopping var utmerket for en stressa designer. Ingrid Bjørnov på Latter var også et absolutt høydepunkt.

Desember: Shopping tur til New York med mamma og Tina! Traff India! Hadde tidenes lengste juleferie!

Når jeg ser tilbake på 2007, innser jeg at jeg muligens har reist mer enn jeg har trodd. Amsterdam, Falun, Stockholm, London og New York. Alt på ett år? Det hadde jeg ikke trodd da året begynte.

Ingen kommentarer: