29.4.07

Slåballkveld på Bolteløkka

Så fikk vi omsider spilt slåball igjen! Og før jeg kommer med et lite referat fra kveldens hendelser må jeg få lov til å komme med en liten advarsel.

Dette:

(Foto: Selma)
... er ikke en person du vil skal leke med barna dine. Med mindre du heller til barneoppdragelse av typen "de har bare godt av å herdes litt". Jeg ser kanskje ikke spesielt farlig ut, men har overraskende dårlig kroppskontroll, og kombinert med et grusomt konkurranseinnstinkt kan det fort resultere i stygge hendelser.


(Foto: Hanna)
Her sees Plask og Arne, som var på det laget som nok dessverre må sies å være det vinnende laget. De var mest inne i hvertfall. Grumf.


(Foto: Selma)
På et tidspunkt ble jeg litt ivrig i mitt forsøk på å beskytte et av lagmedlemmene mine som sto overfor en stygg utstikking. Og dyttet resolutt over ende en 13-åring. Til mitt forsvar vil jeg si at han var overraskende lett. Det var liksom ikke motstand i kroppen hans. Muligens kom angrepet litt overraskende på han. Slåball er vel egentlig ikke en fullkontaktsport. Og barn venter antagelig ikke at fullvoksne damer skal angripe dem. Dette er ikke noe jeg er stolt av, og jeg beklager virkelig. I samme slengen kan jeg beklage den ballen jeg kylte i leppa på Plask også. Ganske godt gjort, faktisk, siden jeg sto bak henne da jeg kasta. Hun må ha vridd på hode på et veldig uheldig tidspunkt. *Rødme*.


(Foto: Selma)
Avrunder med dette blinkskuddet Selma tok.

3 kommentarer:

B sa...

:-D Jeg lo masse da jeg leste dette, du legger heldigvis ikke skjul på dine krigerske sider! Jeg har blogger selvfølgelig også om kvelden - som jeg truet med da jeg fikk ballen i leppa - og innlegget kommer straks..

Takk for godt initiativ til en hyggelig ettermiddag!

:-) Plask

B sa...

"Jeg har blogger" du liksom. Ja ja..

Elisabeth sa...

Det er antagelig bare den lille hjernerystelsen jeg påførte deg som har resultert i en midlertidig nedsatt tastaturkontroll. Skal umiddelbart sjekke din versjon av kvelden ...