25.4.07

Strikking (med katt)

Marianne i Larvik sendte meg linken til Domesticat i går. -Og hva kan jeg si, annet enn at jeg fikk fryktelig lyst til å finne fram strikkepinnene igjen! (Og det uten at det er høst engang!) Nå har mine strikkeprosjekter aldri vært i nærheten av noe sånt som dette. Jeg har faktisk aldri forsøkt meg på mønsterstrikk, men etter å ha sett igjennom alle de ferdige prosjektene på bloggen kjenner jeg at et voldsomt og brennende behov for et par av de nydelige sokkene. Fine bilder tar hun også ... I det store og hele, en temmelig inspirerende blogg hvis man på et eller annet tidspunkt har vært bitt av strikkedilla. Kanskje jeg skal begynne med noe jeg vet jeg får til og få oppskriften på den fine strikkejakka mamma hadde i sin ungdom?

2 kommentarer:

Anonym sa...

*Savne strikking*. Flettemønster er morsomt!

Elisabeth sa...

Ja, flettemønster har jeg faktisk forsøkt. Tror til og med jeg har en flettemønster-pinne liggende. Men jeg vil ha sånne sokker! NÅ!