14.4.07

Research ...

Ingenting er som å bedrive litt research på en lørdagskveld ...
Skal en liten helgetur til Amsterdam, og måtte bare sjekke vårkolleksjonen til Turnover, slik at jeg ikke stiller helt uforberedt til shoppingrunden som utvilsomt blir lagt inn i programmet. Må forsøke å finne igjen kunstutstyrsbutikken der jeg kjøpte trykk-fargeblyantene mine sist vi var der også. Har snart ikke flere miner igjen (sånn går det når man er flittig med skisseboka) og jeg har ikke klart å finne dem noe annet sted.

Men nå skal jeg kose meg med film, kaffe og lørdagsgodt, mens Arne må jobbe med foredraget som er grunnen til at vi reiser i utgangspunktet. Noen ganger er det veldig greit å være vedheng. Hehe.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Mamma sier: Lucky you - sier jeg, som står på farten til å dra til Kiel. Ikke så mye for byens skyld, men for båtreisen - og med Color Fantasy og ørtenhundre andre pensjonister (!!??!!) blir det sikkert en fin seiling i dette fantastiske vårværet. (Som du forstår, er jeg ikke helt i "pensjonist-modus" ennå.

Amsterdam er dog en smulere mer interessant enn Kiel. ;-)

Elisabeth sa...

God Kiel-tur! Det er bare å øve seg, vet du, så kommer nok pensjonist-modusen krypende. Og været er jo så bra at selv sånne ferge-pyser som meg kunne klare turen uten alt for høy puls.
;-)