8.2.07

Vinterkveld

Det fine huset i Bolteløkka Allé. Fulgte Hanna og Hilde på friidretten i går i snøværet. Tok en kaffekopp på Kaffe&Krem ved Colosseum kino og fikk med meg av de siste minuttene med stikkball og uttøyning før vi gikk hjemover. Fulgte Hilde helt hjem, og tok dette bildet på vei ned til oss. Det er litt uskarpt, for det var ikke mest lys, men takket være en lyktestolpe fikk jeg støttet kameraet litt. (Inspirert av de fine bildene fra serien "Homes at night" som Todd Hido har på hjemmesiden sin.)

3 kommentarer:

Anonym sa...

Det var da et utrolig lekkert bilde! Trodde nesten det var en illustrasjon til ei bok eller fortelling.

Hilsen mamma

Elisabeth sa...

Ja, det var utrolig stemningsfult. Det eneste som ikke kommer så godt fram er snøen som falt også. Kanskje jeg må dra fram snø-penselen min i Photoshop.
;-)

Anonym sa...

Ja, det syns jeg absolutt du skal gjøre!

;-)