1.2.07

Spillet vi har ventet på!

(Og med "vi" mener jeg selvfølgelig alle som har et anstrengt forhold til Arial.) Helvetica vs. Arial gir deg muligheten til å la Helvetica grisebanke Arial.

Det er tydeligvis mange der ute som føler sterkt og intenst for Helvetica. Jeg kan ikke si jeg deler deres begeistring siden Helvetica i diverse ulike former stort sett står for 95% av alle rare ting som skjer på maskinen min. (Dvs. en av de fireturenåttehundreognitti versjonene av helvetica som ligger der. :-p) Men uansett - på denne siden får du et innblikk i hva helvetica-folket koser seg med på fritiden. Uansett er jeg ganske godt fornøyd med å klare 8 av 10 på "Helvetica eller Arial"-testen. Uten å jukse. (a-ene og t-ene er god hjelp ...)
;-)

2 kommentarer:

HPL sa...

Elisabeth, er det noen som har fortalt deg at du er skikkelig nerd? ;-)

Elisabeth sa...

Eh ... faktisk så må jeg nok svare ja på det spørsmålet der. (Og jeg tar det som et kompliment å bli kalt nerd forresten.)
;-)