31.10.06

Halloween ...

Hannas klasse hadde halloweenfest i kveld, før ungene gikk ut i snøstormen på jakt etter godteri. Kvelden var meeeget vellykket, og Hanna var spesielt høyt oppe etter å ha vunnet prisen for beste kostyme. -Og siden jeg sto for ansiktsmalingen var jeg vel i grunn godt fornøyd jeg også. Har gått til innkjøp av skikkelig ansiktsmaling i stedet for det tullet de selger i lekebutikker, og forskjellen er enorm. Lett å jobbe med, dekker godt, og - aller best - man blir ikke helt stiv i fjeset!

6 kommentarer:

B sa...

Åh, så gøy dere må ha hatt det! Og så fine alle var!
Selv fikk jeg besøk av noen utrolig frekke ungdommer som ville sprute ketchup på døra mi og kalte meg kjerring og verre ting mens de løp ned trappene. Jeg var SÅ nære å dra til en av dem, men altså... Jeg skal jo liksom være voksen...
Ser overskriftene i "Vestkanten" for meg: "Nabo gikk amok under Halloweenfeiring, foreldre i harnisk!"

>:( Plask

Elisabeth sa...

Neste år må du sørge for å ha skikkelig skummel sminke i fjeset når du åpner døra, og noe ordentlig ekkelt hjemmelaget godteri. I tillegg til ei flaske Heinz på innerlomma. Hehe.

Anonym sa...

De var nå fantastisk fine begge to, både heksa og kattedyret. Selv om jeg ikke liker norsk halloween noe særlig. </grinebiter>

Elisabeth sa...

Har ikke vært veldig overbegeistret for halloween selv, men det er bare å innse at det har kommet for å bli. Til gjengjeld ser det ut til at det blir stadig færre julebukker å dytte tørre småkaker og gammel twist på i romjula. ;-)

Anonym sa...

Kjente nesten ikke ungene igjen! Veldig bra masker.
Hadde gått til innkjøp av en hel haug med godteri, men snøstormen holdt de grådigste (de over 10) hjemme, tror jeg. Det var bare noen få, søte små, som beskjedent forsynte seg. Tenker jeg gjemmer godteriet til neste Halloween - og plusser på med noe friskt til de minste ...

Hilsen mamma

Pomegranate Juice sa...

The face paint looks great and you are right about the toy store ones being not as good. You usually get what you pay for.