20.9.04

Headcase design

Dette design-firmaet har fine sider! Her er det fullt mulig å finne inspirasjon på en trøtt og våt mandag.

Klarte å forlate hjemmet uten paraply i dag. Jeg kikket ut av vinduet og konstaterte at det regnet. Mye. Og tok på meg regnfrakk. Vel ute, slo det meg at en paraply i tillegg kanskje hadde gjort susen. Men gikk jeg opp for å hente paraplyen? Å nei, du!

Så nå har jeg sittet til tørk foran panelovnen på kontoret mitt siden i dag tidlig, og begynner nå omsider å få normal kroppstemperatur på de kroppsdelene som stakk utenfor regnfrakken.




Disse søte slagstøvlene fra Monsoon hadde kanskje gjort dagen bedre ... (Tror dessverre de kun fåes i barnestørrelse.)

4 kommentarer:

Tina sa...

Så fine støvler! Ikke det at jeg kunne tenke meg å ha dem på beina, men de ville pyntet fint opp i bloggen min! Si ifra når du har tid til å gi meg et lite lynkurs i bilder, jeg tror ikke internettavdelingens nyansatte helt har tålmodighet til å lete seg frem til hvordan jeg skal gjøre det...

Elisabeth sa...

Anytime! Bare kom innom en tur, så skal jeg kurse deg. (Ikke at jeg er så grusomt proff, men bilder klarer jeg å få på plass nå!)

Anonym sa...

Mønstrete gummistøvler er tydeligvis en Ting i Tiden, og de har noen kjempefine i voksenstørrelse på Marimekko (mønsteret kan du da sikkert gjette deg til :) Ellers drømmer jeg mest om monster-sherrox for voksne - og en Oslo-filial av Monsoon...

:) Jorunn

Elisabeth sa...

Har sett Marimekkostøvlene i Vika ... Under styrtregnet i forrige uke gikk jeg inn dit og kikket på dem. (Tenkte nok innerst inne at et SLIKT regnver kunne rettferdiggjøre innkjøp av nye gummistøvler.) Men 1200,- for et par gummistøvler er drøyt.

En Oslo-filial av Monsoon er jeg helt med på! Tror det er den eneste butikken jeg vet om som har skikkelig høy prinsesse-faktor!