17.9.04

Jeg tapte ...

Mens jeg sov min søteste søvn i natt var det en snik som bød over meg på ebay. Den fantastiske prikkete koppen gikk til noen andre ... Dette minner veldig om den første gangen vi la inn bud på en leilighet og tapte budrunden. -Men nå vet jeg bedre; neste gang jeg finner noe som er verdt å by på, skal jeg følge de siste minuttene av budrunden nøye.

Ny utvikling i saken! Har funne både kopper og tallerkner på Tradera, så nå er jeg i gang igjen! Om under et døgn håper jeg disse to er mine:




Og der tapte jeg igjen! Sukk. Jeg er nok en easy match for disse proffe auksjons-folka. Alternativet er at de ikke har noe liv utenfor skjermen, og kan sitte og ruge over maskinene sine når auksjonene nærmer seg slutten. (OK – jeg vet at jeg tidligere i dag sa at jeg skulle følge veldig nøye med mot slutten av auskjonen, men det er fredag i dag, og på fredager sovner jeg på sofaen. Sånn er det bare!) Får trøste meg med at siden min har noen pene bilder av koppene i det minste.

Og skulle noen der ute komme over en slik kopp bakerst i skapet til mormor eller farmor ...

Ingen kommentarer: