29.10.05

Det er lørdag og det regner

Faktisk øser regnet ned, og det er ikke egentlig videre fristende å gå ut. Kanskje jeg allikevel skal ta turen ned til byen for å sjekke salget i Nike-butikken. (50% i dag ...) Mitt nye liv som treningsnarkoman har resultert i at treningstøyet faktisk begynner å bære preg av slitasje. Utrolig men sant.

-Tenkte jeg skulle ta en nærmere titt på EyeToy Kinetic i samme slengen. Og kanskje kikke bittelitt på julepynten som begynner å snike seg inn i butikkene. (Hvis jeg skal være helt ærlig er vel det kanskje det som frister mest. Hehe.)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Er du en digital blotter med evne til å skape diskusjon? Har du en fakkel
du ønsker å kaste inn i debatten? Eller kaster du stein i glasshus?

Nettavisen på St. Hanshaugen søker ti ulike personligheter bosatt på St.
Hanshaugen, som skal blogge oss inn i det nye året. ....

Mvh.

www.sthanshaugen.oslo.no

Elisabeth sa...

Eh ... med tanke på at de heftigste diskusjonene her har handlet om engangsgriller, lomper og godteri fra 70-tallet, tror jeg ikke det er noe særlig fakkel-potensiale å hente her. Ikke kaster jeg stein i glasshus heller. Så vidt jeg vet.

Men det stemmer at jeg bor i bydel St.Hanshaugen. Full pott der.