28.4.05

Skrytepost

Årets vakreste bøker gikk av stabelen i kveld, og min arbeidsplass stakk av med ikke mindre enn seks priser. Dette synes jeg fortjener en egen "skrytepost"!

I klassen skjønnlitteratur for barn og ungdom:
• Diplom til Cecilie Okada og Elisabeth Bjone for Puteboken

I klassen bildebok for barn og ungdom:
• Diplom til Fam Ekman for Fredag den trettende
• Diplom til Akin Düzakin for Vi sees kanskje der
• Gull til Øyvind Torseter for Klikk

I klassen bokomslag, voksenlitteratur:
• Gull til Marius Renberg/Creuna for Lushons plater

Og til slutt:
Den aller gjeveste prisen "Årets vakreste bok 2005" gikk til
Øyvind Torseter for Klikk!

Hurra for oss!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Grattis til dere alle! Dere har fortjent noe ekstra godt til lunsj idag, spør du meg... :-)

Eirik

Elisabeth sa...

Enig! - Men siden jeg er på Visuelt-seminar hele dagen synes jeg vi kan vente med feiringen til mandag ... (Visueltseminarlunch=seig bagUett (med trykk på u-en) med ost og skinke.)

Anonym sa...

Gratulerer! Du er flink!

Elisabeth sa...

Tusen takk! (- Selv om jeg ikke med god samvittighet kan ta all æren for disse prisene. Dette er nok de flinke illustratørenes fortjeneste, først og fremst.)

:-)