22.4.05

Vårsløv?

Var nettopp på (i?) Blodbanken (er litt usikker her, for man er jo sykehus, men i banken ...) for å gjøre ukens gode gjerning. Damen som tok meg i mot der måtte jo tro at jeg var temmelig sløv, da jeg avslørte at jeg:

a) hadde glemt at jeg har begynt med allergimedisiner
b) hadde glemt blodgiverkortet hjemme
c) hadde glemt å spise jerntablettene jeg fikk sist
d) holdt på å glemme å nevnte at jeg hadde vært hos tannlege på mandag

Heldigvis gjorde ingen av delene noe, og jeg kunne gi. – Og fordi jeg vet hvor gjerne de vil ha nye givere benytter jeg derfor anledningen til å oppfordre alle som kan gi, om å gjøre det.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hei!
Så flink du er! Om enn litt sløv. Selv glemmer jeg nesten ingenting, bortsett fra akkurat å gå i blodbanken, da. Der har jeg ikke vært på en stund...

Kos dere med Jim i kveld, og hils alle bru-gutter dere måtte treffe på!

Elisabeth sa...

Å ja, jeg er veldig flink. Og sløv!
Gleder meg veldig til konserten. Det skal bli stor stas. Så du at Jim-gutta hadde nettmøte på VG i dag?

- Og dere får hygge dere med innspurten på huset!
(Tvi-tvi!)