26.2.06

Tilbake i by'n


Har hatt en deilig vinterferie med masse snø og sol. Ja, innimellom var det så varmt at det var reineste påskestemninga i solveggen, og det hadde ikke vært meg i mot å være i skogen enda noen dager til.

I fjor før påske kjøpte vi BlokusBrettspill.no (som har veldig mange, fine brettspill). Blokus er lett å lære, og morsomt å spille - både for små og store. Selma og Hanna viste seg å gi mormor og meg uventet motstand, og det ble tidlig klart at det ikke var nødvendig å hjelpe dem til seier. Hehe. Anbefaler spillet til alle som har sans for brettspill, og har lyst til å prøve noe nytt! (Selv om Ludo er en klassiker er det jo ikke til å komme fra at det er et temmelig kjedelig spill ...)

En annen ting jeg har fått et meget godt forhold til er Tubbs-trugene mine. Tror de er det smarteste kjøpet jeg har gjort på lenge. Lette å ta på. Lette å gå med. Og med truger, i motsetning til ski, har man to ledige armer som kan brukes til bæring av viktig proviant som sjokolade, rødvin og pølser. ;-)

4 kommentarer:

Anonym sa...

Men sjokoladen, den er øverst på siden fremdeles. Varer vinterferien fremdeles der borte ved Bislett? ;-)

Elisabeth sa...

Ikke mas! Jeg jobber med saken. Men først er det middag. ;-)

Anonym sa...

Aller først må jeg grattulere deg med det vakkre bildet. Deretter takke deg for ei uforglemmlig uke. Til slutt vil jeg jærne også takke for bollen med lapskaus som sto ijen i kjøleskapet. Ingen andre som hadde lyst på lapskaus til frokost i dag.
Smilla

Elisabeth sa...

Alltid en glede å ha selskap av deg, Smilla! Du må gjerne bli med på tur igjen. Neste gang kan jeg jo lære deg scrabble også, siden du åpenbart er enda mer fremmelig enn jeg trodde. (Pleier du å surfe på nettet når familien din er på jobb, kanskje?)