22.9.06

Anbefales!

Var og så Hair sammen med Hilde på Det Norske Teatret i går. Utrolig bra! Nå blir jeg veldig lett begeistret når jeg går i teater eller på musicals, siden det ikke er noe jeg gjør veldig ofte, men skuespillerne/sangerne/danserne var utrolig flinke. Og morsomt var det også. Det vanskeligste med å se sånne stykker er å la være å synge på veien hjem. Tror muligens jeg underholdt en av håndtverkerne som holder på i leiligheten under med min versjon av "Let The Shunshine In" i trappegangen i dag morges. (Akkustikken der er altfor bra til å la være å synge på veien ned. Hehe.) - Uansett, liker du musicals og har muligheten: Prøv å få med deg Hair. :-D

9 kommentarer:

HPL sa...

Godt å se at du likte Hair. Jeg skal ikke si hva jeg synes om musicals. Jeg skal ikke begynne å si det engang. ;-)

Elisabeth sa...

Hahaha. Nå overraska du meg Hans-Petter. Jeg som var sikker på at du var en skikkelig musical-fan. ;-)

HPL sa...

Jeg trodde jeg likte Guys & dolls helt til jeg så igjen filmen. Ikke engang Marlon redder den. Og jeg led meg gjennom Evita i London på begynnelsen av 80-tallet. Gud bedre.
Jeg har et like varmt forhold til musicals som til klassisk ballett, forresten.

HPL sa...

Nei fankern. Nå kom jeg til å tenke på noe: South Park - Bigger, Longer & Uncut er jo en glimrende musical! Noe å vise for ungene. ;-)

Anonym sa...

Mmmmmm - gleder meg!! Skal dit like etter Praha.

Anonym sa...

hei veldig fin side!!!fine bilder!hilsen signe og hanna

Anonym sa...

hei mamma!det var kllklklklklklklklklklklklklklklklllkllllllllllljajajajajajajajajllllllllllllllllllllllllklklklklklkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk ajjajajajajajajajajajajaj hilsen hanna

Anonym sa...

du er grei hilsen signe og hanna

Elisabeth sa...

Hei Signe og Hanna!
Dere er veldig greie dere også!
Jeg er imponert over at dere klarte å finne ut hvordan man legger inn kommentarer helt på egenhånd! :-)