30.9.06

En strålende kveld

Hanna og jeg var så heldige å få være med Jorunn (og Signy) til Nydalen i går for å heie på Eirik og Therese. Eirik imponerte stort, og tok seg strålende ut i kjole og hvitt (som ikke var så veldig hvit på nært hold), og med "nye" tenner (som var veldig hvite på nært hold). - Hanna klarte ikke ta øynene fra kjolen til Therese da hun fikk se den på nært hold. Den glitret VELDIG.

-Uansett vi klappet og klappet, og heldigvis gikk det bra! Krysser fingrene for at de får en "snill" dans neste uke. ;-)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Takker så mye for støtten fra deg og Hanna - den betydde mye. Neste dans er tango, og jeg er _så_ glad. Endelig en julebordvennlig dans! :-)

Elisabeth sa...

Så bra!!! (Må få Ingeborg til å lære meg noen tangotrinn *svelg*)

Hanna og jeg sitter og ser på opptaket fra sending nå, og er meget fornøyd med at vi ser ut til å ha klart å komme med på skjermen hver gang deltagerne venter på dommerkommentarene. Hehe. (Jeg har riktignok TV2-totallet klistra over fjeset, men Hanna synes god. Og er *litt* fornøyd med det!)