13.12.06

Det skjer ting i strøket


Theresesgate har blitt betydelig oppgradert som handlegate de siste par årene. På vei opp til Kokken og Slakteren for å kjøpe medisterdeig til årets medisterkaker gikk jeg innom Pur Norsk som nettopp har åpnet. En butikk fyllt med norske designprodukter. Alt fra møbler til barnebøker. (Et besøk i bokavdelingen ville forøvrig glede mine kolleger - jeg vil vel påstå at 9 av 10 bøker har vært innom min pult!) Veldig mye fint til hus og hjem var det der også. Absolutt et sted det burde være mulig å handle noen julegaver! På den andre siden av gata ligger Melkers. Der er det klær. Fiiine klær ...

2 kommentarer:

Katrine K sa...

Nå fikk jeg litt "hjem"lengsel for jeg bodde i dette strøket før...
Jeg ser mye er forandret bare på noen få år.

Elisabeth sa...

Det kan jeg godt skjønne! Dette er et utrolig bra sted å bo! -Du får unne deg en liten mimre-tur tilbake en gang i mellom.
;-)