16.12.06

Ikke dette ...

Dette blir nok ikke årets julekort, men et eller annet brukbart bildet blant de 47 jeg tok skal jeg nok klare å finne. Hehe. (Takk og lov for at sola endelig har vært framme noen dager ...) Etter å ha Photoshoppet julekort for endel andre skal det bli deilig med et bilde som ikke krever dypetsninger og jukeserier.

Var i konserthuset på årets julekonsert i går. Som alltid veldig bra. Masse nydelig musikk! (-Selv om vi følte oss litt snytt over at de hadde droppet "Glade jul", som de synger i et utrolig vakkert arrangement.) "Deilig er jorden" var i hvertfall med, og dermed er jula reddet for min del. -Og nå som jeg vet at den ligger på siden jeg har linket til vet jeg hvordan jeg kan holde den ved like helt fram til julaften! (Bare hør "disney-sopranene" på siste verset og prøv å forestille deg hvordan det er å stå i et smekkfullt konserthus og synge førstestemmen sammen med alle de andre i publikum mens kor og orkester guffer på for fullt. Verdt billettprisen alene!)

Ingen kommentarer: