11.1.07

Ikke et parkeringshus ...


... men Parkhaus Berlin. Fine, fine, ting i tykk filt. Papirgalleriet hos Norway Designs har noen pennaler og vesker. Hanna fikk et sånt rødt pennal, og jeg kjenner at jeg blir bittelittegranne misunnelig hver gang jeg rydder det bort.

Har hatt en helt skrullete dag på jobb i dag, så jeg tror jeg må legge meg på sofaen med en god kopp kaffe og glane på TV noen timer. Å pakke ned alt på kontoret samtidig som man forsøker å jobbe er i grunn ikke særlig lurt kjenner jeg. Ble jo ikke ferdig med noe som helst. Hverken pakking eller jobbing. Vel, vel, i morgen er atter en dag. Og den nye mac-en jeg trenger for å flytte ankommer ikke før tidligst litt ut i neste uke, så det er jo ikke akkurat noen bråhast. Selv om det er ganske utrivelig ut på kontoret mitt nå. Kaos og pappesker og enda mer kaos.
:-p

Ingen kommentarer: