5.1.07

Kontorbesøk

On My Desk er en morsom side å kikke på hvis du liker å se hvordan andre har det. I dette tilfellet er det snakk om kreative sjeler som viser hvordan de har det der de jobber. Noen samler på alt mellom himmel og jord, noen har det så ryddig at det er nesten skummelt og andre igjen ser ut til å drukne i rot. Morsomt å ta en kikk er det uansett. Dessuten har de fleste også en nettside de peker til hvor du kan se hva som produseres på pultene som er avbildet.

Og føler du at du har en pult og en yrke som passer inn på siden er det bare å sende en mail, så kan du også være med.

2 kommentarer:

B sa...

Åh, jeg likte dette innlegget http://on-my-desk.blogspot.com/2006/11/edel-rodriguez.html veldig godt. Tenk sånn "flaks", man ønsker å bygge ut huset for å få plass til et drømmestudio, men utsetter det - og så slår lynet ned i huset og brenner opp det gamle studioet :-D

Jeg passer ikke inn i yrkeskategorien, men jeg har virkelig nesten alltid et helt uhorvelig rotete skrivebord.

:-) Plask

Elisabeth sa...

Ja, det likte jeg også. Og det ferdige studioet ble jo fint ...

Selv fikk jeg nesten lyst til å begynne som illustratør igjen av å se alle de rotete pultene. Savner å søle med maling og klippe og lime. -Jeg får kompensere ved å ta fram symaskinen og få sydd den ultimate skissebok-veska mi, nå som juletreet er rydda vekk.
;-)