13.8.05

EyeToy-moro

EyeToy-Hanna Nå som det er valgår og partiene overgår hverandre i å tilby løsninger på de fleste problemer, har jeg et forslag. Mange politikere er bekymret for den fysiske fostringen våre søte små får. Slappe og dvaske har de visst blitt i forhold til tidligere generasjoner. Etter å ha studert innsatsen foran TV-skjermen når Hanna og Selma spiller EyeToy lurer jeg på om noen av de politiske partiene har vurdert å foreslå obligatorisk EyeToy-spilling som en løsning på problemet? Jeg er sikker på at mange barn ikke ville savne hjørnefotball og klatring i tau hvis de fikk dette alternativet i stedet ...
EyeToy-Selma
(Og siden skolene da uansett måtte ha gått til innkjøp av PS2, hvorfor ikke like godt friske opp musikkundervisningen med SingStar også? ) ;-)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Tiltredes! Ikke minst hvis den dustete, trege produsenten gadd å slippe Eyetoy Kinetic i Europa også - http://www.gamespot.com/ps2/sports/eyetoykinetic/preview_6122925.html . :-|

Elisabeth sa...

Ah ... jeg viste det var noe spill-greier jeg burde glede meg til. Kanskje til jul?