10.8.05

Høstens mest etterlengtede bok ...

Endelig er den her, den nye IKEA-katalogen! Riktignok er den ikke sendt ut til massene enda (den eneste gangen i året jeg er fristet til å rive "reklame nei takk"-lappen av postkassa), men Dagbladet videreformidler her noen av høstens interiørnyheter. Ikke nok med det, de avrunder artikkelen med å avsløre at det kommer mer: "I morgen sier tre interørEKSPERTER sin professjonelle mening om den nye katalogen." Ha! Som om jeg bryr meg om hva de mener om den.

Og Posten, kan dere være snille å se bort fra lappen på postkassa når katalogen kommer? Jeg lover å ikke bli sint!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hehe, du er vel LITT interessert i hva "ekspertene" har å si? Jeg mener...en hel blog tilegnet IKEA-katalogen...
hehe, men må vel innrømme at vi nok alle er skap-IKEA-katalog lesere... ;-)

Elisabeth sa...

OK jeg skal sjekke hva ekspertene mener også, da. Så lenge de bare sier pene ting er det greit ...

Ryddet ut 7 årganger med IKEA kataloger fra bokhyllene (Billy så klart) i fjor høst da jeg måtte kvitte meg med noen bøker for å få plass til alle som var stablet rundt omkring i leiligheten. En trist dag..
;-)