8.8.05

Grrrrrrr ....

Ok, jeg vet jeg er en TV-slave, og at noen timer borte fra skjermen i ny og ne sikkert er sunt, men når UPC kutter alle kanalene våre og ikke ser ut til å anstrenge seg nevneverdig for å dem tilbake igjen kjenner jeg at jeg begynner å bli lett amper. Vi er nå på tredje døgnet uten nyhetssendinger og såpe-serier, og alt de kunne opplyse om da jeg ringte for å høre om de hadde funnet feilen var at "de trodde det var en tekniker i området". Tror?! Hrmph! Jeg er IKKE imponert.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Liten grunn til å være det, ja. Men hva skal man gjøre når UPC i praksis har monopol i store deler av byen? Bortsett fra å torrente seriene man følger, naturligvis... ;-)

Elisabeth sa...

Hehe. Det kan tydeligvis hjelpe å ringe og være spydig også. Kanskje ikke den første gangen, kanskje ikke den andre, men tror du ikke at signalene kom tilbake et par timer etter den tredje lille praten jeg hadde med UPCs kundetjeneste? (Kan riktignok ikke ta hele æren for de tilbakevendte tv-bildene, siden en spontan kampanje blant enkelte naboer har gitt UPC endel samtaler de siste timene.) Til pass for dem.